Relansare Cerere de oferta produse electronice si electrocasnice

RELANSARE CERERE DE OFERTĂ PENTRU ACHIZIȚIA DE ECHIPAMENTE PENTRU PROIECTUL

Cooperare internațională în managementul frontierelor prin formarea formatorilor

I. Cadru general

Organizația Internațională pentru Migrație (OIM), Biroul în România, în parteneriat cu Școala de Formare Inițială și Continuă a Personalului Poliției de Frontieră Iași implementează în perioada  iunie 2015 – mai 2016 proiectul ”Cooperare internațională în managementul frontierelor prin formarea formatorilor”.

Proiectul îşi propune să promoveze şi consolideze cooperarea internaţională în domeniul managementului migraţiei între Europa, Asia şi Africa prin formarea a  44 de formatori din 12 state terţe în managementul structurilor mici şi mijlocii destinate supravegherii şi controlului trecerii frontierei.

II. Obiective

Prezenta cerere de ofertă vizează achiziţia de echipamente. Vă adresăm rugămintea de a ne transmite oferte de preț per produs, in RON, cu TVA evidentiat separat pentru produsele de mai jos. Bugetul maxim alocat acestei achizitii este de 22.525,43 RON, fără TVA.

 

Nr. crt.

Produs

UM

Cantitate

1

Robot de bucătărie

buc

1

2

Tigaie grill

buc

1

3

Aparate de aer condiționat

buc

2

4

Esspresor automat

buc

1

5

Laptop

buc

1

6

Televizoare

buc

2

7

Suporți pentru TV

buc

2

 

Echipamentele trebuie să îndeplinească următoarele cerințe tehnice:

Robotul de bucatarie

  • 3 cuve de procesare incluse;
  • Carcasă metalică;
  • Cuva minim 2 litri;
  • Cuva mini, minim 0,5 litri;
  • Dimensiuni 300x300x450 mm (+- 20%);
  • Greutate 10 kg (+- 20%);
  • Motor inducție min 1000 W;
  • Pentru brânză, legume, fructe, înghețată, carne, pește, legume;
  • Viteza minimă 1500 rpm.
  • Garanție minim 12 luni

Tigaie grill

  • Dimensiuni min 20x35 cm (+- 10%);
  • Greutate 2,3 kg (+-10%);
  • Oțel fontă;
  • Porții 2-4.

Aparate de aer condiționat

  • Minim 12.000 BTU
  • Funcție ventilare, încălzire, dezumidificare;
  • Clasa de energie minim A+;
  • Tehnologie Inverter;
  • Montaj inclus.
  • Garanție minim 12 luni

Espressor automat

  • Minim 5 varietăți de cafea
  • Râșniță
  • Autocurățare
  • Min 15 Bar
  • Min 1,8 l
  • Rezervor de lapte
  • Garanție minim 12 luni

Laptop

  • Procesor minim Intel Core i3;
  • Display diagonala 15 inch;
  • Capacitate memorie RAM 4 GB;
  • Capacitate stocare HDD 500 GB;
  • Memorie video dedicata minim 2048 MB/DDR3
  • Garanție minim 12 luni

Televizoare cu suporți de perete compatibili

  • Diagonala minim 58 inch;
  • Tehnologie LCD LED;
  • Minim Full HD (1080p);
  • Sistem audio Digital;
  • Smart TV, USB Media Player;
  • Conectori minim 2x HDMI, 1x USB, Ethernal (LAN), Headphone, 1x Digital Audio Aut.
  • Suporții cu brațe mobile.

Dorim să menționăm următoarele:

  • Ofertele vor indica în mod clar marca și modelul de produse ofertate
  • Toate echipamentele vor fi livrate la Şcoala de Formare Iniţială şi Continuă a Personalului Poliţiei de Frontieră Iaşi din strada George Cosbuc, nr.3-5, cod postal 700469, Iasi
  • Oferta va include si pretul de livrare

 

III. Criterii de selecție

  • Conformitatea cu cerințele tehnice este criteriu eliminatoriu.
  • Oferta Financiara – 100%

 

IV. Contactarea OIM

Contactele între OIM si ofertanţi sunt strict interzise pe perioada întregii proceduri cu excepţia următoarelor condiţii:

  • La solicitarea de clarificări a ofertantului, OIM are dreptul să furnizeze informaţii suplimentare, doar cu scopul clarificării naturii contractului.
  • Orice solicitare de clarificări trebuie facută în scris la adresa de e-mail procurement.ro@iom.int si/sau numarul de fax 021.211.44.54.
  • Solicitările de clarificări sosite cu mai puţin de 2 zile înaintea termenului limita de depunere, nu vor fi procesate.
  • Copii ale solicitărilor de clarificări, incluzând răspunsurile furnizate, vor fi transmise tuturor ofertanţilor care s-au arătat interesaţi de cererea de ofertă, fără a dezvălui numele ofertantului care a făcut solicitarea de clarificări.
  • OIM poate, din proprie iniţiativă, să informeze părţile interesate, de orice eroare, inadvertenţă, omisiune, sau orice fel de altă greşeală în textul prezentei cereri de ofertă.

Orice informaţie suplimentară, inclusiv cele menţionate mai sus vor fi postate la adresa: http://www.oim.ro/index.php/ro/administrativ/achizitii. Website-ul este updatat periodic şi este în responsabilitatea ofertantului să verifice dacă au apărut modificări în perioada de depunere.

 

V. Modul de depunere a ofertelor

Ofertele trebuie transmise online la adresa procurement.ro@iom.int sau în plic sigilat cu menţiunea:

 “CERERE DE OFERTA PENTRU ECHIPAMENTE. A NU SE DESCHIDE DE DEPARTAMENTUL SECRETARIAT

Plicul va fi marcat cu numele complet al companiei care aplica.

Oferta, în format electronic sau în scris, trebuie să conțină 3 formulare, unul pentru propunerea administrativa (Formular 1), unul pentru propunerea tehnică şi unul pentru propunerea financiară (Formular 2).

Oferta se va transmite printr-una din modalitățile:

  • Prin poştă sau curier, nu mai târziu de 1 Aprilie 2016, depunerea se dovedeşte prin ştampila datata a poştei, sau cu data înscrisă pe AWBul curierului, la următoarea adresă:

Organizaţia Internaţionala pentru Migraţie

În atenţia departamentului Achiziţii

Strada Viitorului, nr. 11, sector 2,

București, Cod poștal 020602

Romania

  • Personal la adresa menţionată mai sus, dar nu mai târziu de 1 Aprilie 2016, ora 15:00. In acest caz, un număr de inregistrare a depunerii trebuie obţinut ca dovada a depunerii, menţionându-se persoana care a preluat plicul.
  • Prin email la adresa procurement.ro@iom.int, dar nu mai târziu de data de 1 Aprilie 2016, ora 15:00.

Depunerile întârziate[1] nu vor fi acceptate.

 

VI. Calendar estimativ

Nr.

crt.

Activitate

Data estimată

1.

Lansarea cererii de ofertă

28.03.2016

2.

Primirea de clarificări privind documentaţia și condițiile din cererea de ofertă

30.03.2016

3.

Răspunsul la clarificări privind documentaţia și condițiile din cererea de ofertă

31.03.2016

4.

Termenul limită de depunere a ofertelor

01.04.2016 ora 15h00

5.

Deschiderea ofertelor

04.04.2016

6.

Finalizarea evaluării ofertelor

04.04.2016

7.

Informarea ofertanţilor cu privire la rezultatul evaluării ofertelor

04.04.2016

8.

Semnarea contractului/POului

Având în vedere că OIM este organizaţie internaţională, utilizează un model standard de Purchase Order (PO). Acest model este disponibil în Formular 3.

06.04.2016

Menţionăm că OIM se bucură în România de aceleaşi privilegii şi imunităţi ca acelea acordate agenţiilor specializate ale Organizaţiei Naţiunilor Unite. OIM are statut diplomatic.


[1] Ofertele primite după data şi ora limită de depunere, vor fi considerate întârziate. Plicurile cu ofertele vor rămâne nedeschise si vor fi returnate ofertantului.