Cerere de ofertă pentru achiziția de materiale de materiale de vizibilitate și informare_24 noiembrie 2015

Organizaţia Internaţională pentru Migraţie (OIM), Biroul în România, implementează proiectul cu finanţare nerambursabilă Programul de sprijin pentru repatriere voluntară umanitar asistată și reintegrare (RVAR) din Fondul pentru Azil, Migrație, și Integrare, prin intermediul Inspectoratului General pentru Imigrări (IGI).

Conform contractului de finanțare în cadrul acestui proiect, este prevăzută realizarea de materiale de vizibilitate și de informare care să fie distribuite partenerilor, colaboratorilor,  instituțiilor/autorităților, participanților la seminarii/conferințe/alte evenimente organizate în timpul  perioadei de desfășurare a contractului, decembrie 2015 – noiembrie 2016.

Obiective

Prezenta cerere de ofertă vizează achiziţia de materiale de vizibilitate și de informare. Vă adresăm rugămintea de a ne transmite oferte de preț per produs, in RON, cu TVA evidențiat separat pentru produsele de mai jos.

Bugetul maxim aferent acestui contract este urmatorul:

  • Pentru materiale de vizibilitate (punctele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 și 11) – 9000 Ron fără TVA ;
  • Pentru Pliante (punctul 8) – 280 Ron fără TVA ;
  • Pentru Afișe (punctul 9) – 150 Ron fără TVA ;
  • Pentru Flyere (punctul 10) – 960 Ron fără TVA.

 

Cerinţe tehnice

Nr.

Produs

Nr. Bucăți

1.

Planner anual de perete pentru anul 2016, dimensiune A1, personalizate cu 1 culoare, se livreaza cu marker negru nepermanent prevăzut cu guma de sters. Plannerul va fi avea o suprafață din plastic durabilă care să permită incripţionarea și ștergerea conținutului adaugat ulterior cu markerul nepermanent. Pentru livrare, plannerul va fi ambalat în cutii de carton

70

2.

Agendă personalizată pentru anul 2016, 177x250 mm (+/- 10%), nr. file: 150 (+/- 10%), coliță 0 personalizată cu policromie, ediție în limba română, hârtie interior: 70 g/mp

90

Finisare: cusută, legată, coperți buretate, coperta 1 cusută, semn de carte

Personalizare coperta: timbru sec

3.

Roll-up, dimensiune 85 cm x 200 cm, policromie, casetă din aluminiu, bară metalică din 3 parţi interconectate, geantă pentru transport

1

4.

Mape, policromie față, plastifiată o față, format finit RA4, finit 215 x 305 mm, deschis 430 x 305 mm, 350 g/mp, buzunar aplicat branduit, carton lucios/mat, cotor dublu big cotor de 4-5 mm

150

5.

Pix-uri cu pastă albastră, personalizate cu 1 culoare

150

6.

Memory stick-uri tip carte de vizita, min 8 GB, personalizate cu 1 culoare

80

7.

Pungi personalizate din hârtie, 200g/m2/ policromie, intăritură baza şi maner,  dimensiuni 36X23X9cm +/- 15%)

70

8.

Pliant, A5, 150 g/m2, 8 file, policromie, prinse prin capsare.

80

9.

Afiș A2, policromie faţă, hârtie lucioasă, 150-160 gr/mp, pe spate având colțuri auto adezive. Vor fi realizate 3 versiuni distincte de afișe, în tiraje de câte 15, 15 și 20 de bucăți. 

50

10.

Flyer, format A4, îndoite triptic, policromie față/verso, hârtie lucioasă, 150 gr/mp. Vor fi realizate 4 versiuni distincte de fyere, în tiraje de câte 400, 200, 150 și 50 de bucăți. 

800

11.

Caiete, marimea A5, coperti 300g/m2, coperta 1 personalizată cu policromie, 40 file albe 80g/m2 neinscriptionate, legate cu spirală în partea laterală.  

150

 

Va rugăm să ne transmiteţi pentru produsele de la punctele 1, 2, 4, 5, 6 și 7 câte o mostra nepersonalizată din fiecare produs ofertat. La finalizarea procedurii de selectie mostrele vor fi returnate.

 

Dorim să menționăm următoarele:

  • Contractul cu câștigătorul prezentei cereri de oferte va fi semnat după intrarea în vigoare a contractului de finanţare nerambursabilă pentru proiectul mai sus menţionat, data  estimată fiind 30 noiembrie 2015.
  • În funcție de ofertele primite și de prețul per produs, numărul exact de produse solicitate va fi stabilit prin contractul de prestări servicii încheiat ulterior cu ofertantul declarat câștigător, dar nu va depăși o marjă de 15% din numărul de bucăți aferente fiecărui produs.
  • Toate produsele vor fi inscripționate/personalizate cu texte/sigle diferite. OIM va furniza toate detaliile necesare sigle, informaţii tip disclaimer etc, precum și machetele (pentru produsul de la punctul 1, OIM va furniza doar siglele si disclaimere).
  • Ofertanții pot aduce mostre din mai multe modele ale aceluiași produs, cu condiția să fie la același preț per produs (ex. mai multe tipuri de agende sau pixuri)
  • Toate produsele vor fi livrate la sediul OIM, Strada Viitorului, nr. 11, Bucuresti.
  • Oferta va include şi preţul de livrare

Criterii de selecție

1. Conformitatea cu cerințele tehnice.

2. Transmiterea mostrelor pentru fiecare produs solicitat

3. Prețul – 40%

4. Calitatea – 60% (fiecare produs va fi evaluat în funcție de aspect și funcționalitate)

Nota: Nerespectarea criteriilor 1 şi 2 de mai sus va conduce la respingerea ofertelor. 

 

Contactarea OIM

Contactele între OIM si ofertanţi sunt strict interzise pe perioada întregii proceduri cu excepţia următoarelor condiţii:

  • La solicitarea de clarificări a ofertantului, OIM are dreptul să furnizeze informaţii suplimentare, doar cu scopul clarificării naturii contractului sau a produselor solicitate.
  • Orice solicitare de clarificări trebuie facută în scris la adresa de e-mail procurement.ro@iom.int si/sau numarul de fax 021.211.44.54.
  • Solicitările de clarificări sosite cu mai puţin de 2 zile înaintea termenului limita de depunere, nu vor fi procesate.
  • Copii ale solicitărilor de clarificări, incluzând răspunsurile furnizate, vor fi transmise tuturor ofertanţilor care s-au arătat interesaţi de cererea de ofertă, fără a dezvălui numele ofertantului care a făcut solicitarea de clarificări.
  • OIM poate, din proprie iniţiativă, să informeze părţile interesate, de orice eroare, inadvertenţă, omisiune, sau orice fel de altă greşeală în textul prezentei cereri de ofertă.

Orice informaţie suplimentară, inclusiv cele menţionate mai sus vor fi postate la adresa: oim.ro/ro/despre-noi/achizitii. Website-ul este updatat periodic şi este în responsabilitatea ofertantului să verifice dacă au apărut modificări în perioada de depunere.

 

Modul de depunere a ofertelor

Ofertele trebuie transmise în plic sigilat cu menţiunea:

 “CERERE DE OFERTA PENTRU PRODUSE DE VIZIBILITATE ȘI INFORMARE. A NU SE DESCHIDE DE DEPARTAMENTUL SECRETARIAT

Plicul va fi marcat cu numele complet al companiei care aplica. Plicul trebuie să conţină trei plicuri sigilate, unul pentru propunerea administrativa (Formular 1), unul pentru propunerea tehnică şi unul pentru propunerea financiară (Formular 2).

Depunerea ofertelor se poate realiza prin poştă, curier sau predare personală, nu mai târziu de 4 Decembrie 2015. Depunerea se dovedeşte prin ştampila datata a poştei, cu data înscrisă pe AWBul curierului sau, în cazul depunerii personale, printr-un număr de inregistrare a depunerii, menţionându-se persoana care a preluat plicul. Ofertele se depun la următoarea adresă:

Organizaţia Internaţionala pentru Migraţie

În atenţia departamentului Achiziţii

Strada Viitorului, nr. 11, sector 2,

București, Cod poștal 020602

Romania

  • Depunerile întârziate[1] nu vor fi acceptate.

 

Calendar estimativ

Nr.

crt.

Activitate

Data estimată

1.

Lansarea cererii de ofertă

24.11.2015

2.

Primirea de clarificări privind documentaţia și condițiile din cererea de ofertă

27.11.2015

3.

Răspunsul la clarificări privind documentaţia și condițiile din cererea de ofertă

02.12.2015

4.

Termenul limită de depunere a ofertelor

04.12.2015 ora 17h00

5.

Deschiderea ofertelor

07.12.2015

6.

Finalizarea evaluării ofertelor

08.12.2015

7.

Informarea ofertanţilor cu privire la rezultatul evaluării ofertelor

08.12.2015

8.

Semnarea contractului/POului

Având în vedere că OIM este organizaţie internaţională, utilizează un model standard de contract/PO. Acest model este disponibil în Formular 3.

09.12.2015

9.

Livrarea produselor

23.12.2014

Menţionăm că OIM se bucură în România de aceleaşi privilegii şi imunităţi ca acelea acordate agenţiilor specializate ale Organizaţiei Naţiunilor Unite. OIM are statut diplomatic.

 


[1] Ofertele primite după data şi ora limită de depunere, vor fi considerate întârziate. Plicurile cu ofertele vor rămâne nedeschise si vor fi returnate ofertantului.